3 sie 2015

Inspiracje: żółte pokoje

Czeka nas we wrześniu przeprowadzka do nowego, malutkiego mieszkanka. Ponieważ po raz pierwszy będziemy mieszkać z Tośkiem zupełnie sami, chciałabym stworzyć przytulną atmosferę, stworzyć coś naszego, wspólnego. Przyjdzie mi bawić się w dekoratora małej przestrzeni, a kolor ścian zabawy mi nie ułatwia - zamiast jasnych ścian, które optycznie mi mieszkanie powiększą, czekają na mnie słonecznie żółte kolory, które wydawały mi się zupełnie niezgrane z moim poczuciem estetyki. Niestety - tudzież stety, bo wymaga to ode mnie większej kreatywności i otworzenie się na coś nowego :) - nie możemy przemalować ścian w naszym mieszkaniu, więc szukam sposobu na żółty.

Ogromnie pomocny okazał się Pinterest, kolebka inspiracji! Zaczęłam tam chomikować inspiracje nie tylko dotyczące naszego przyszłego malutkiego mieszkania, ale też te związane z moimi małymi marzeniami :)

Dzisiaj jednak chciałabym Wam pokazać, że żółte pokoje również mogą mieć swój urok! Jestem ciekawa, czy Wam również taki wystrój przypada do gustu - ja co prawda nie mam wyjścia :) Jest to trochę jak szukanie mniejszego zła, ale niektóre pomysły naprawdę bardzo mi się podobają!








Wpadło Wam coś w oko? Żółty jest Waszym kolorem czy nigdy byście się na niego nie zdecydowały? Przyznam szczerze, że połączenie żółtych ścian z ciemnymi meblami i ciepłymi akcentami w kolorach czerwieni czy rudości wygląda moim zdaniem dość ciekawie. I na pewno sprawia wrażenie przytulnego kąta.

Jeśli same gościcie żółty u siebie w domach, może zainspirujecie mnie swoim domem? :)

Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele