31 paź 2016

Sojowa świeca do masażu Goździk | 312

Cześć kochani! Wspominałam Wam jakiś czas temu o moich umilaczach, którzy skutecznie pomagają mi oswoić jesień - która też ostatnimi czasy stała się naprawdę ładna! Prawdziwa polska, złota jesień! Niemniej jednak ciągle zdarzają się dni, w których potrzebuję się rozgrzać, poczuć przytulnie i dzisiaj opowiem Wam o kolejnej rzeczy, która w tej materii świetnie się sprawdza.

Recenzja świecy do masażu polskiej marki 312 o zapachu goździk

312 to polska marka pochodząca z Warszawy, która ręcznie wyrabia świece aromaterapeutyczne i do masażu przy użycie jedynie wosku sojowego oraz olejków eterycznych, tworząc cudowne kompozycje. Wosk sojowy nie ma negatywnego wpływu na człowieka i środowisko podczas palenia, wytwarza mniejszą ilość dwutlenku węgla niż świece parafinowe - nie kopcą się - jest biodegradowalny i, jakby tego było nam mało, mają również dłuższą wydajność (nawet do 50%!). Posiada również bawełniany lub bawełniano-lniany knot.

Opinia o świecy do masażu polska marka 312 zapach goździka
 
Moja świeca jest świecą do masażu o cudnym aromacie goździka. Wosk sojowy ma niską temperaturę topienia, więc podczas palenia nie nagrzewa się mocno i niemal zaraz po zgaszeniu można już się smarować od stóp do głów. Powiem Wam szczerze, że jak nie przepadam zbytnio za smarowaniem się olejkami, to świeca sprawdza się u mnie fenomenalnie - szczególnie, gdy do masażu przyłącza się Tosiek i mogę się cudnie zrelaksować wieczorem. Całkiem to lubię :) Wosk bowiem nie pozostawia tak tłustej warstwy na skórze, jak w przypadku olejków. Wosk ma to do siebie, że zastyga częściowo, nawet w kontakcie ze skórą, przez co na skórze pozostawia uczucie jak odżywcze masło do ciała.

Sojowa świeca do masażu o zapachu goździka 312 opinia

Skóra po masażu jeszcze długo pachnie goździkiem i jest to całkiem intensywny zapach - więc wybierając swoją świece musicie wziąć to pod uwagę, zapach nie może Was męczyć. Ja osobiście uwielbiam goździka i często palę go w kominku, więc jego obecność na skórze wieczorną porą bardzo mnie cieszy. Sam wosk świetnie działa na skórę, ujędrnia ją, przyjemnie zmiękcza i nawilża. Cudne remedium na przesuszoną skórę po lecie i na zimne jesienno-zimowe dni.

Zajrzyjcie również koniecznie na ich świece zapachowe - wąchałam Coffe Mocha oraz Cuban Tobacco & Oak i obie pięknie pachniały!

Goździkowa świeca aromaterapeutyczna (200ml) kosztuje w standardowej cenie 59zł w sklepie internetowym 312. Dostępna jest również mniejsza wersja 100ml w cenie 36zł.
Ale macie szczęście i goździk jest obecnie na promocji, i to nie małej! 36zł/200ml, 26zł/100ml. Korzystajcie, kochani!


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele