14 paź 2016

Nietypowy żel do higieny miejsc wyjątkowych | Coslys

Cześć kochani! Cudem oderwałam się od kolorowania - jak mnie to wciągnęło! - by do Was zawitać na chwilę. Mam Wam bowiem do pokazania produkt wyjątkowy, do pielęgnacji miejsc wyjątkowych. Francuska marka Coslys wypuściła spod swoich rąk bardzo delikatny żel do higieny intymnej na bazie wody różanej.


To, co podoba mi się w nim najbardziej, to jego prostota i fakt, że nie krzyczy na odległość: jestem żelem do higieny intymnej! Właściwie wcale tak nie wygląda, równie dobrze mógłby być żelem do mycia ciała. Opakowanie bardzo mi się podoba, jest to tuba o pojemności 250ml wykonana z miękkiego nieprzeźroczystego plastiku, a na etykiecie widnieją podstawowe informacje, nie zaznaczające mocno czym produkt właściwie jest. I tak piękna róża!

Żel jest bardzo rzadki, wodnisty i zdecydowanie bardziej przypomina galaretkę o delikatnym żółtym zabarwieniu - przez to zawsze aplikuję go za dużo, potem tonę w pianie (pieni się wyśmienicie!), choć pomimo tej mojej przymusowej rozrzutności produkt jest bardzo wydajny. Produkt jest na bazie wody różanej, ale pachnie delikatnie dodanymi olejkami eterycznymi: olejkiem sosnowym i eukaliptusowym. Daje to zwiększone uczucie świeżości, które długo się utrzymuje. A zapach przypomina cukierki z dzieciństwa...


Woda, woda kwiatowa z wiązówki błotnej, woda kwiatowa z róży damasceńskiej, betaina kokamidopropylowa, Sodium Lauroyl Sarcosinate (anionowy surfaktant z oleju kokosowego i glicyny), gliceryna roślinna, Decyl Glucoside (niejonowy surfaktant z oleju kokosowego i glukozy), Sodium Lauroyl Oat Amino Acid (anionowy surfaktant z aminokwasów owsa), Caprylyl/Capryl Glucoside (niejonowy surfaktant z oleju kokosowego), olejek sosnowy, guma ksantanowa, chlorek sodu (sól), olejek eukaliptusowy, Glycine Soja, tokoferol (wit.E), alkohol benzylowy, kwas dehydrooctowy (konserwanty), wodorotlenek potasu (regulator pH)

W składzie nie znajdziemy mydła, a delikatne środki myjące, których działanie łagodzą wody kwiatowe, gliceryna i witamina E. Wiązówka błotna ma również działanie bakteriobójcze i odświeżające, róża damasceńska nawilża wrażliwe okolice i tonizuje. Właściwości odświeżające potęgują wspomniane wcześniej olejki eteryczne: sosnowy i eukaliptusowy. Produkt ma pH na poziomie 5,5, więc jest idealny do pielęgnacji naszych wyjątkowych miejsc.


Podsumowując, żel sprawuje się świetnie - jest delikatny, ale tworzy dużo piany i świetnie myje, nie podrażnia, odświeża i pozostawia uczucie świeżości na długo - co szczególnie doceniam w te dni. Świetny produkt z dobrym składem i dobrej cenie.

Za 250ml żelu do higieny intymnej Coslys zapłacimy 31,99zł (500ml - 43,98zł!) w drogerii internetowej Matique.


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele