21 lut 2016

Lekkie pióro Jaskółki walczy o Złote Jabłko!

Cześć kochane! Dzisiaj chciałabym Wam z całego serca podziękować. A jest za co! Michał, genialny facet prowadzący bloga, jak i vloga Twoje Źródło Urody - które oba Wam serdecznie polecam, bo są kolebką wiedzy oraz świetnymi inspiracjami do tworzenia prostych domowych kosmetyków (świetnych na prezent dla najbliższych); sama uwielbiam jego filmiki - stworzył ranking dla najlepszych blogerów oraz vlogerów urodowych. W rankingu głosowali inni blogerzy, czyli w dużej części Wy kochani!, na swoich faworytów w poszczególnych kategoriach. I oto jestem, Jaskółka, szara mycha pośród wielkich blogów, wyróżniona w kategorii lekkiego pióra!

https://www.facebook.com/Secrets-of-beauty-porozmawiajmy-o-urodzie-1575636762661546/?fref=photo
Nagroda "Złote Jabłko" z fanpage'a Secrets of beauty - porozmawiajmy o urodzie

Dowiedziałam się o tym w czwartek na wyjątkowo nudnym wykładzie wprowadzającym do chemii nieorganicznej. Nie miałam pojęcia o rankingu, po prostu zobaczyłam zwiększoną liczbę wejść z bloga Michała. A gdy go odwiedziłam, o mało co nie dostałam palpitacji serca na miejscu. Jest to dla mnie naprawdę ogromne wyróżnienie, szczególnie że pochodzi ono bezpośrednio od Was, słońca Wy moje. Niezależnie od wyniku, czuję się już wygrana - szczególnie, że widnieję obok tak świetnych osób na liście! Jak o tym myślę, to się wzruszam na nowo :)

Powstały ranking to dopiero połowa drogi. Do końca lutego można głosować mailowo na jedną osobę z każdej kategorii, by wyłonić tego najlepszego blogera lub vlogera, który otrzyma Złote Jabłko. Jeśli chcecie ponownie oddać swój głos na tworzone przeze mnie miejsce (i nie tylko! Kategorii jest 6 :)), odwiedźcie Michała tutaj i przeczytajcie co dokładnie należy umieścić w wiadomości. I koniecznie odwiedźcie pozostałe blogi widoczne w rankingu! Większość znam i bardzo sobie cenię, a te, które dopiero poznałam i zaczynam odkrywać, również są godne uwagi :)

Jeszcze raz dziękuję Wam z całego serducha, nie macie pojęcia jak wielką radość mi tym sprawiliście! A teraz przyznawać się, kto jest temu winien, hihi :)


Trzymajcie się bardzo cieplutko! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele