7 gru 2016

Ręcznie wyrobione Powietrze | Mydło Air Be.Loved

Cześć kochani! Ci z Was, którzy znają mnie już trochę, wiedzą, że kocham mydła. Taka kostka może być prawdziwym dziełem sztuki. Doceniam to coraz bardziej wraz z przybywającymi stosikami moich własnych kostek. Tosiek nawet obiecał mi własną drewnianą formę i krajalnicę na święta! Jak Go nie kochać?

Oprócz własnych kostek chętnie sięgam i po kupne, by się inspirować, by określić oczekiwania i stawiać sobie poprzeczkę coraz wyżej. Na spotkaniu w Zabrzu dostałam taką cudną kosteczkę naszej polskiej marki Be.Loved o tajemniczym zapachu Powietrza. Chcecie poznać Powietrze?

Naturalne mydło ręcznie wyrabiane metodą na zimno

Powietrze jest jednym z czterech żywiołów i powiem Wam szczerze, że jestem ogromnie ciekawa pozostałych trzech! Jest to naturalne mydło ręcznie wyrabiane metodą na zimno. Pachnie ono delikatnie, ulotnie, trochę różą, trochę ylang-ylang, na pewno naturalnym mydełkiem - za całokształt zapachu odpowiadają jedynie olejki eteryczne i swoisty aromat mydła. Ma ono równie delikatną, kremową strukturę i niewątpliwie wygląda pięknie. Ogromnie zazdroszczę umiejętności, które potrafią wytworzyć takie piękne zdobienie wewnątrz kostki.

Zmydlone zasadą sodową: oliwa z oliwek, olej kokosowy, woda, NaOH, zmydlone: masło shea, olej rzepakowy, olej rycynowy, olej z krokosza, biała glinka, olejek ylang-ylang, olejek geraniowy, olejek z drzewa sandałowego, olejek paczuli 

Skład godny pięknego, ręcznie robionego mydełka. Za właściwości odżywcze odpowiadają oliwa, masło shea oraz olej z krokosza. Olej kokosowy wnosi do mydełka właściwości oczyszczające, a rycynowy daje kremową pianę. Brakuje mi w składzie mydełka obiecanego jedwabiu i miki odpowiadającej za różowy odcień, nie ma ich uwzględnionych również na stronie producenta. Gdzie się one zapodziały?

Naturalne mydło ręcznie wyrabiane metodą na zimno

Mydełko świetnie się u mnie sprawdziło, było delikatne dla skóry, jego zapach bardzo przypadł mi do gustu i mogłam się cieszyć kremową pianą. Niemniej jednak kostka szybko topniała w rękach i zniknęła mi po dwóch tygodniach. Chciałabym móc dłużej cieszyć się Powietrzem.
Na pewno sięgnę po pozostałe żywioły, z niezaspokojonej mydlarskiej ciekawości :)

A tak na marginesie, może to już moje mydlane zboczenie, ale myśląc Powietrze od razu mam w głowie wizję mydła ubijanego! Tylko ja tak mam? :)

100g kostka naturalnego mydła ręcznie wyrabianego o wdzięcznej nazwie Powietrze kosztuje 30zł w sklepie internetowym Be.Loved. Znajdziecie tam też pozostałe 3 żywioły.


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele