27 sty 2017

Rich Bio-Active | serum nawilżające Bio IQ

Cześć kochani! Mój umysł przepełniony jest informacjami na temat cementu portlandzkiego, materiałach inteligentnych czy procesu wielkopiecowego i potrzebuję chwili wytchnienia od notatek - a nie ma nic przyjemniejszego niż opisywanie ulubionego serum minionych miesięcy z Płotką wyłożoną tuż obok na zdechlaczka ♥ Obiecałam Wam recenzję bogatego intensywnie nawilżającego serum bioaktywnego Rich Bio-Active Bio IQ i, chociaż nie udało mi się tego zrobić w 2016, śpieszę z nią jeszcze w styczniu.

Bio IQ to polska marka, której kosmetyki powstają we Francji. Bardzo lubię ich szklane opakowania z minimalistyczną grafiką. Po serum sięgnęłam pełna nadziei po recenzji Ady, jak i bardzo pozytywnych odczuciach związanych z kremem na dzień tej samej serii (lubię go tak bardzo, że gości u mnie już druga buteleczka!), o którym zdążyłam już Wam niejednokrotnie napisać. Dlatego o nim już kończymy i oddajemy prowadzenie bohaterowi dzisiejszej notatki.


Serum skrywa się szklanej butelce o pojemności 30ml i dedykowaną pompką, którą można stopniować ilość aplikowanego produktu. Ma leciutką konsystencję, chociaż nie można nazwać jej wodnistą, zdecydowanie lżejszą od kremu, ale wciąż na tyle wyczuwalną na skórze, że przy mojej tłustej cerze z powodzeniem może zastępować krem. Posiada delikatny kremowy zapach z nutą świeżości, z łatwością rozsmarowuje się na skórze i szybko wchłania.

Woda, gliceryna, Coco-Caprylate/Caprate, Glyceryl Stearate, alkohol cetylowy i stearylowy, kompozycja zapachowa, olej sezamowy, alkohol cetylowy, woda morska, Potassium Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein (proteiny pszeniczne), Glyceryl Undecylenate, ekstrakt algowy Enteromorpha Compressa, guma ksantanowa, olej słonecznikowy, benzoesan sodu, kwasek cytrynowy, ekstrakt z liści aloesu, olej malinowy, sól sodowa kwasu hialuronowego, tokoferol (wit. E), guma z drzewa Caesalpinia Spinosa, beta-sitosterol, ekstrakt z płatków lilii, hydrolizowany ekstrakt z alg, kwas linolenowy, skwalan, ekstrakt z liści winogronowych, sorbinian potasu, miód, ekstrakt z kwiatów maku, ekstrakt z żurawiny, ekstrakt z ryżu, ekstrakt z imbiru, ekstrakt z kopru morskiego, ekstrakt z kwiatu lotosu, alkohol benzylowy, kwas dehydrooctowy, linalol, limonen, geraniol

W składzie znajdziemy lekkie oleje schnące, emolienty, które utrzymają nawilżenie w skórze i mnogość ekstraktów o szerokim spektrum działania: łagodzącym, regenerującym, nawilżającym, pobudziającym komórki do działania, przeciwstarzeniowym czy antyseptycznym. Taki skład świetnie się sprawdzi u każdej cery, chociaż posiadaczki bardziej suchej będą musiały zastosować go pod krem, który mocniej nawilży buzię i ochroni przed czynnikami atmosferycznymi.


Serum sprawdza się u mnie świetnie zarówno w ciągu dnia i nocy, nałożone solo czy w parze z kremem tej samej serii - ta ostatnia konfiguracja sprawdza się świetnie wśród panujących mrozów. Zaraz po nałożeniu daje na skórze uczucie delikatnego ściągnięcia i miękkości. Wchłania się nieco dłużej niż krem z tej serii, ale nie trwa to długo. Pozostawia na mojej skórze lekki lepki film wyczuwalny pod palcami i moja skóra lekko się po nim błyszczy, ale po nałożeniu podkładu mineralnego lub kremu na dzień świecenie zanika - prawdopodobnie takie ma wykończenie na mojej skórze.

Zakupiłam je z myślą o nadchodzącym okresie grzewczym i świetnie sprawdziło się w tej roli - moja skóra jest chroniona przed wysuszeniem, ma ładny koloryt i nie pojawiają się na niej nieprzyjaciele. Przy dłuższym stosowaniu skóra staje się wyraźnie jędrniejsza i ujednolicona. Nie potęguje u mnie świecenia, czego nieco się obawiałam - wręcz przeciwnie, z biegiem czasu je uspokaja, dzięki czemu tej zimy moja skóra nie przetłuszczała się tak mocno, jak to ma w zwyczaju w okresie grzewczym. Kto wie, może z tym serum u boku zima nie będzie mi już straszna? :)

30ml serum Rich Bio-Active od BioIQ kosztuje 99zł w sklepie internetowym Bio IQ. Jest to produkt wegański, posiadający certyfikaty Fair Trade, Eco Cert, nie był testowany na zwierzętach.


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele