19 lis 2016

Rice Bubble Cleansing Mask, bąbelkowo! | Skin79

Cześć kochani! Każdy z nas ma ochotę od czasu do czasu na iście królewską chwilę dla siebie, gdzie pierwsze skrzypce będą grały nasze małe kaprysy. Ja poczułam taką potrzebę dzisiejszego poranka, więc zdjęłam z głowy moją różową koronę - koronę wyjątkową, bo otrzymaną na zabrzańskim spotkaniu z najlepszymi dziewczynami na świecie! - zapaliłam ulubioną świecę, goździkową, dokładnie umyłam buzię Luną i, zaparzywszy sobie zielonej herbaty z jaśminem, rozsiadłam się wygodnie w dresie na kanapie, gdzie już czekała na mnie ona...


Całkiem nowa, przedpremierowa ryżowa maseczka w płachcie, Rice Bubble Cleansing Mask od Skin 79. Oto jej recenzja! Jest wyjątkowa, ponieważ łączy w sobie cudowność maseczek w płachcie - chyba nie ma na sali nikogo, kto by ich nie doceniał? Takie zastosowanie sprawia, że serum, którym płachta jest nasączona działa na naszej skórze znacznie dłużej, bo nie wysycha - z delikatnym masażem, jaki oferują nam powstające na skórze bąbelki. Tak, tak! Bąbelki! Moje wewnętrzne dziecko dawno się tak nie radowało - no dobra, skłamałam. Cieszyłam się tak samo z różowej korony :)

Na świeżo umytą, stonizowaną skórę nałożyłam maseczkę na twarz, z niemałą ekscytacją, wklepując resztę esencji z opakowania. Długo nie musiała czekać, aż rozpocznie się magia...


Woda, gliceryna, betaina kokamidopropylowa, disiloksan, glikol dipropylenowy, Methyl Perfluorobutyl Ether, Methyl Perfluoroisobutyl Ether, Sodium Cocoyl Apple Amino Acids, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, chlorek sodu, Ethylhexylglicerin, Hexylene Glycol, Disodium EDTA, kompozycja zapachowa, glikol butylenowy, Ethyl Hexanediol, 1,2-Hexanediol, ekstrakt z owoców winogrona, ekstrakt z bakłażana, ekstrakt z morwy białej, ekstrakt z ryżu, ekstrakt z ryżu (1000ppm), ekstrakt ze sfermentowanego ryżu (na drożdżach), ekstrakt z owoców hurmy wschodniej, ekstrakt z herbaty chińskiej, ekstrakt z kasztana

Bąbelkową magię zapewnia nam, według producenta, delikatny detergent pozyskiwany z soku jabłkowego, a właściwie ich aminokwasów i oleju kokosowego. W maseczce znajdziemy również ciekawe ekstrakty jak z winogronów, bakłażana!, morwy białej, herbaty, kasztana (dobry na naczynka), czy ryżu pod różnymi postaciami - w tym w formie sfermentowanej, specjalność koreańskiej pielęgnacji. Fermentowanie dostarcza ekstraktom mnóstwa antyoksydantów.



Paczcie, paczcie ile piany! Specjalnie paluszkiem zdjęłam :) Czułam się, jakbym włożyła twarz w chmurkę! Piany naprawdę powstaje dużo, aż czuć tę lekką ciężkość - taki oksymoron opisujący ten stan, innego nie ma! - nacisk, co dodatkowo poprawia krążenie. Z tym, że wygląd taki wyjątkowo niewyjściowy, glinkowe maski mogą się przy niej schować - tutaj dosłownie wygląda się jak jajo!

Ale działanie efekt jaja rekompensuje z nawiązką. Skóra jest przyjemnie wygładzona, promienieje. Genialnie łagodzi wszelkie zaczerwienienia, cera pięknie się przy jej działaniu uspokaja - a u mnie to duży problem w okolicach policzków i brody. Pory są oczyszczone, ale spektakularnego efektu ich zwężenia nie zauważyłam - podejrzewam, że do moich potrzeb potrzebny jest więcej niż jeden poranek iście królewski.



Po przechodzeniu dnia z tak cudnie odżywioną i napiętą skórą poczułam, że w moim przypadku tłustej cery powinnam ją raczej stosować na noc - chociaż produkt jest oczyszczający i zawiera detergent, pozostawił na mojej skórze delikatną warstewkę, co wzmocniła u mnie błysk w ciągu dnia. Mam nauczkę i na przyszłość to tylko wieczory będą królewskie - bo maska zdziałała zbyt wiele dobrego jak na ten jeden raz, by z niej zrezygnować.

Maseczka Rice Bubble Cleansing Mask od Skin 79 jest w sprzedaży zaledwie od czwartku i kosztuje 25zł w standardowej cenie. Skin 79 ma jednak dwie promocje z jej udziałem, więc możecie ją dostać solo za 16,90zł tutaj, lub w czteropaku z dwiema czarnymi bąbelkującymi wersjami za 49,90zł tutaj.

Próbowałyście już bąbelków na twarzy?


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele