26 lis 2016

Nagietek, pomarańcza, cynamon i goździk | Rozgrzewająca kuracja Fresh&Natural

Cześć kochani! Mam ostatnio bardzo trudny czas, trudny pod względem samopoczucia i podejścia do wielu spraw - czyli generalnie jesień zaczęła mnie łapać w swoje łapska, a życie idzie jej w parze nie ułatwiając mi drogi. Ale ja się nigdy nie poddaję i walczę o swoje, i ostatnie znaki na niebie i ziemi wskazują, że warto było się zaprzeć i tupnąć nóżką. Nie poradziłabym sobie bez mojej małej Płotki, która rośnie jak na drożdżach i wnosi wiele radości do domku, kochanego Tośka i kilku sposobów na jesień, które pomagały mi zrelaksować się wieczorami i zrzucić z barków ciężar dnia. Część sposobów i małych miłych rzeczy na oswajanie jesieni zdążyłam Wam już opisać - a i szykuje się za niedługo druga część! - a i dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną małą przyjemnostkę: pięknie pachnącą, nastrajającą na powoli radosny świąteczny klimat, przyjemnie rozgrzewającą sól do kąpieli polskiej marki Fresh&Natural. Z nagietkiem, cynamonem i pomarańczą, cudowny dodatek do kąpieli!

Chciałabym też zwrócić Wam uwagę na samą markę Fresh&Natural - są to nasze dobre, bo polskie produkty, tworzone z myślą przewodnią mówiącą, że człowiek jest częścią biosfery i powinien żyć z nią w symbiozie. Stąd też produkty są nie tylko naturalne i wegańskie. Surowce, z których powstają te cudowności pochodzą z upraw fair trade.

Rozgrzewająca sól do kąpieli z nagietkiem, cynamonem i pomarańczą

Jej zapach jest naprawdę cudowny. Jeśli kochacie święta tak jak ja i lubicie otaczać się świątecznymi słodkimi aromatami - pierniki? ciastka? pomarańcze z powbijanymi goździkami? - to ta sól to konieczność w Waszej łazience. Przy okazji naprawdę wygląda pięknie, sama trzymam ją na białym regale, gdzie pięknie może prezentować każdy pojedynczy płatek nagietka.

Sól morska, kwiat i koszyczki nagietka, sproszkowany goździk, sproszkowany cynamon, olejek pomarańczowy, aldehyd cynamonowy*, linalol*, eugenol*, alkohol benzylowy, limonen*, kumaryn*, geraniol*, limonen*, cytral*, cytronelol*
*składniki występujące naturalnie w olejkach eterycznych
Skład soli jest prosty, przesycony cudnym zapachem goździka, który wprost uwielbiam, z nutami cynamonu i pomarańczy. Sól morska świetnie odpręża ciało i przy okazji działa oczyszczająco, nagietek działa przeciwzapalnie, cynamon z goździkiem wspomagają sól morską w swoim działaniu, a ponadto mają działanie aromaterapeutyczne - łagodzą napięcie. Działanie antycellulitowe to takie malutki efekt uboczny :)

Widok zawartości Rozgrzewającej soli do kąpieli z nagietkiem, cynamonem i pomarańczą

Fresh&Natural zadbało świetnie o moje dobre samopoczucie. Aż żałuję, że nie sięgnęłam po większe opakowanie, 500g to zdecydowanie za mało dla mojego zapotrzebowania na dobry wieczór :)

Sól Rozgrzewająca Fresh&Natural z nagietkiem, cynamonem i pomarańczą występuje w dwóch wariantach pojemnościowych: 500g soli kosztuje 39,90zł, 1000g 69,90zł w sklepie internetowym Fresh&Natural.

Znacie Fresh&Natural? Możecie mi polecić swoich ulubieńców? Nie mogę się doczekać, aż dorwę ich cudne peelingi i jeszcze więcej soli na dobry wieczór!


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele