2 wrz 2015

Bożonarodzeniowe Yankee Candle | Icicles

Witajcie we wrześniu! Mam tutaj czytelniczki, które chodzą do szkoły? Muszę przyzynać, że jest mi wprost cudownie, gdy słyszę jak braciszek zbiera się koło siódmej do wyjazdu, a ja mam tą świadomość, że mogę spać do oporu!
Wiem, paskuda jestem :)

Uzbierało mi się troszkę wosków Yankee Candle. Niektóre przemknęły przez mój kominek bez posłuchu, inne zostały na dłużej. W te letnie upały, które chyba są już za nami!, sięgnęłam po wosk z zimowej kolekcji bożonarodzeniowej - Icicles.


Icicles zachwycił mnie zimą i byłam bardzo ciekawa jakie emocje wzbudzi we mnie w ten letni zaduch, który towarzyszył nam przez ostatnie dni. Icicles, czyli sopelki, to zapach mroźny, kojarzący się z lodowymi gwiazdkami powstającymi na szybie okna, w które delikatnie stukają oszronione gałązki choinki. Gdy tę choinkę przeniesiemy do wewnątrz, gdzie czuć wyraźnie ciepły zapach domu wypełnionego aromatami pieczonego piernika z mocną nutą cynamonu czy kompotu z garścią goździków, czuć jednocześnie zimno choinki z jej delikatnym zapachem.


Zimą Icicles pięknie ogrzewa atmosferę, a nuta mroźnego powiewu pięknie oddaję to, co czeka nas za oknem i przy okazji sprawia, że zapach jest niesamowicie ciekawy.

Latem, szczególnie gdy jest duszno, pieknie ochładza atmosferę, a bijące z niego ciepło pięknie łączy się z panującym zaduchem.

W obu przypadkach trzeba jednak pamiętać, że jest to zapach wyjątkowo intensywny. Palony przez dłuższy czas w dużej ilości może być duszący, trzeba to mieć na uwadze szczególnie w mniejszych pomieszczeniach. Sprawia to jednak, że wosk starcza nam na dłużej i umili nie jeden wieczór, czy to ten mroźny, czy duszny.

Znacie Icicles? Z zeszłorocznej bożonarodzeniowej kolekcji zaciekawił mnie jeszcze Candy Cane Lane, który miałam w postaci samplera, który dostałam w prezencie. Spodobał mi się, bo pachniał dokładnie tak, jak wyobrażałam sobie zapach amerykańskich ciasteczek, gdy oglądałam jako mała dziewczynka te wszystkie okołobożonarodzeniowe filmy :) Pyszną słodyczą, od której cieknie ślinka wymieszaną z miętą.


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele