1 lut 2015

Zabawa dla Czytelników! | Luty 2015 [ZAKOŃCZONE]

Chciałabym podziękować Wam za obecność w moim kajeciku, za niesamowite ciepło, które nieraz mi przesyłacie, mnóstwo wsparcia i uśmiechu. Wiele razy powtarzałam, że bez Was by mnie tu nie było i nic nie uległo zmianie :)

Mam w planach rozpocząć comiesięczne nagradzanie najaktywniejszych z Was, w ramach podziękowania za udzielanie się u Jaskółki :)


Mam dla Was aromaterapeutyczny roll-on, który pomoże Wam usnąć. Roll-onem wystarczy się posmarować w okolicach punktów pulsu - na nadgarstkach, za uszami i na skroniach - i pozwolić mu działać. Sama zgarnęłam dla siebie wersję energetyzującą i jestem zachwycona!

W roll-onie znajdziecie takie olejki eteryczne, jak: lawendowy, z bergamotki, ylang-ylang

Przy okazji przypominam Wam o trwającym już konkursie, w którym możecie wygrać serum z olejem marula i ekstraktem z czarnej porzeczki!

http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/2015/01/noworoczny-prezent-od-jaskoki-serum-z.html

Powodzenia!


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


19 komentarzy:

  1. hihihi, będziemy walczyć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Roll-on, który pomoże usnąć? Poważnie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle, na ile olejki eteryczne mogą pomóc :) szczególnie pomocny jest w sytuacjach stresowy lub długotrwałych napięć, pomaga się zrelaksować i oczyścić umysł, niweluje też napięcie mięśni :):):)

      Usuń
  3. Ooo haha pomaga usnąć. Coś dla mnie bo mam problemy ze snem. Gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to śpię w zatyczkach inaczej nie zasnę

      Usuń
    2. Swoje dorwałam w TK Maxxie, może jeszcze znajdziesz te cudeńka. Jest wiele wersji, na koncentrację, na pobudzenie, czysty umysł... ja mam wersję energetyzującą i sobie chwalę, szczególnie gdy trzeba się uczyć :)

      Usuń
  4. o może wreszcie uda mi się coś w życiu wygrać :D
    ja mam okropne kłopoty ze snem ;CC

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam mega problemy z zasypianiem, więc bardzo mnie tym produktem zaciekawiłaś :D Super pomysł z taką akcją!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam problemu z zasypianiem, może roll on na dobre, bezbolesne pobudki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezbolesnych nie mogę Ci obiecać, za to widziałam roll on pobudzający z rana :)

      Usuń
  8. Wygląda bardzo zachęcająco :D czasem mam sporo do przemyślenia i przeanalizowania w głowie, i z takim mętlikiem trudno mi zasnąć :D może takie cudeńko pomogłoby mi na moje problemy? :D kiedyś pewnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Roll-on wygląda zachęcająco, ja pewnie nie wygram, bo rzadko jestem na blogach, ale kupię sobie :P w końcu mówisz, że energizujący działa ;D to i "usypiacza" chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystarczyło, że napisałaś o tej lawendzie i bergamotce, a ja się od razu trochę zrelaksowałam. Musi cudnie pachnieć :). I na moje spięte mięśnie to byłby balsam niczym dla duszy... Ale nie będę udawała, że jestem bardziej aktywna niż jestem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to powinnam napisać "sensowna aktywność". Zdaję sobie sprawę, że skomentowanie każdego mojego posta jest nierealne, a nawet podejrzane politycznie :) Sama nie komentuję każdego posta, bo nie jest możliwym by każdy produkt czy temat każdego zaciekawił. Chodzi mi raczej o aktywność, która coś za sobą niesie, wnosi coś do tematu czy tworzy miejsce do rozmowy :)

      Usuń
    2. O, to to mi się czasem udaje! :D. Mam wobec Ciebie i Twojego bloga jakieś pozytywne odczucia, dlatego w sumie chętnie komentuję. Oboje jesteście pozytywni! (Tak, podlizuję się ;P.)

      Usuń
  11. Ja wiem, że i tak nie mam szans na wygraną bo jestem tu od niedawna. Ale życzę powodzenia innym blogerkom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nawet nie ma połowy miesiąca! Poza tym taki mały podarunek będzie się pojawiał co miesiąc... :)

      Usuń

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele