27 lip 2017

Ciasteczkowa maseczka | Lush Cupcake

Cześć kochani! Poszłam trochę na łatwiznę z moim życiem i odpuściłam sobie wiele rzeczy. Zbyt wiele rzeczy! Niestety i blog wpadł do tego wora, sama nawet nie wiem kiedy. Ale za to ile dobrego w moim życiu w tym czasie się zdarzyło! Łącznie z powiększeniem się naszej małej rodzinki o cudownego uchola Zoltana - możecie obserwować rosnącą jego miłość z Płotką na moim Instagramie :)

Trochę straciłam kontrolę, ale nie jest to taka rzecz, której nie mogę odzyskać :) Z tą myślą w głowie przychodzę do Was z czekoladowym ciasteczkiem. Lepiej nie do kawy, bo ciężko się Wam będzie powstrzymać przed zjedzeniem - tak cudnie maseczka Lush Cupcake pachnie!


Miałam przyjemność poznać już kilka maseczek Lusha i każda na swój sposób mnie zachwyciła. Są to maseczki przygotowywane na świeżo, często z bardzo ciekawych składników - jak w przypadku Cupcake, gdzie znajdziemy glutka z siemienia lnianego! W sklepie wyłożone są na kostkach lodu i należy je przechowywać w lodówce, by zachowywały swoje właściwości jak najdłużej.

Maseczka Cupcake jest przeznaczona dla cer z rozregulowanymi gruczołami łojowymi, czyli cer przetłuszczających się w mniejszym i większym stopniu. Glinka Ghassoul w parze z kakao oczyszczają skórę oraz ją matują. Dodatek kakao i miksu olejku sandałowego z dwoma miętowymi sprawia, że maseczka pachnie przepięknie, jak pyszne ciasteczko.

Marokańska glinka Ghassoul, napar z siemienia lnianego, gliceryna, talk, kakao, masło kakaowe, świeża mięta pieprzowa, olejek sandałowy, absolut waniliowy, olejek miętowy, olejek z mięty pieprzowej, limonen, kompozycja zapachowa


Maseczka kojarzy mi się z mokrym brownie. Na skórze nie zasycha tak szybko, więc nie daje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Pomimo, że jest na bazie glinki, świetnie nawilża skórę i pozostawia ją miękką - glutek z siemienia lnianego na bank gra tutaj pierwsze skrzypce. Maseczka zawiera w sobie większe cząstki, między innymi mięty i kakao, dzięki czemu można również delikatnie złuszczyć buzię. Dodatek mięty w postaci ziela i olejków eterycznych przyjemnie chłodzi skórę. Skóra jest ukojona, więc wszelkie podrażnienia czy zaczerwienienia po wypryskach bledną. A i sam humor się poprawia, gdy trzymam na skórze czekoladę :)

https://www.instagram.com/jaskolczeziele/

P.S. Lush poddaje swoje opakowania recyclingowi. Po zwróceniu 5 opakowań dostajemy maseczkę w prezencie :) 


Trzymajcie się ciepło! Jaskółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to dla mnie źródło motywacji ♥
Jeśli masz do mnie pytanie: ziele.jaskolcze@gmail.com

Disqus for Jaskółcze Ziele